Työpaikkailmoitus: Kuortaneelle haetaan naispainivalmentajaa

Kuortaneen Urheilulukio työnantajana ja yhteistyössä Kuortane Olympic Training Centerin sekä Suomen Painiliiton kanssa hakevat naisten painivalmentajaa vuoden (1.8.2024-31.7.2025) määräaikaiseen työsuhteeseen. Haemme innostavaa valmentajaa, jolla on yhteistyöverkostot, valmennusosaaminen ja asenne kehittää nuoria urheilijoita kokonaisvaltaisesti kohti kansainvälistä huippua.

Tehtäviin kuuluu:

• Vastuu Kuortaneella opiskelevien tyttö- ja naispainijoiden päivittäisvalmennuksesta (raportointi lukiolle ja liitolle)
  • Painiliiton tyttö- ja naispainin maajoukkuevalmennus (vastuu sovituista ikäluokista, liiton linjaukset)
  • Kuortaneella tapahtuvien kansainvälisten leirien, maajoukkueleirien, muun leiritoiminnan ja valmentajakoulutusten toteuttaminen
  • Suomen painin ja erityisesti suomalaisen tyttö- ja naispainin valmennuksen kehittäminen
  • Muut työnantajien osoittamat valmennus-, koulutus- ja valvontatehtävät (ensisijaisten työtehtävien sallimissa raameissa)

Valmentaja työskentelee osana Kuortaneen valmentajatiimiä ja hänen esihenkilönään toimii lukion rehtori. Työ on perusviikoilla säännöllistä käytännön valmentamista (suunnittelua ja raportointia), mutta se sisältää myös viikonlopputyötä ja matkustamista (osana valmentajan normaaleja työtehtäviä). Kuortaneen kunnan palkkaamana ja opiston työyhteisössä toimivana hänellä on käytettävissään kaikki työsuhde-edut ja tukiverkosto.

Kirjalliset hakemukset (sis. koulutus, kokemus ja palkkatoive) osoitetaan ke 12.6.2024 klo 16.00 mennessä Kuortaneen lukion rehtori Juha Virtaselle (juha.virtanen@edu.kuortane.fi).

Tiedustelut ensisijaisesti Juha Virtanen (040 510 3655), lisäksi tarvittaessa Kuortane OTC rehtori Tapio Korjus (040 574 0355) ja Suomen Painiliitto toiminnanjohtaja Pasi Sarkkinen (050 360 0036).