Veteraanien MM-kilpailut 8.-13.10.2024 Kroatiassa

Veteraanien painin MM-kilpailut järjestetään 8.–13.10.2024 Porecissa, Kroatiassa.

UWW:n kisasivut / kisainfo

Jokaisen kisoihin lähtevän tulee toimittaa ilmoitus osallistumisestaan (nimi, sarja, ikäluokka) viimeistään perjantaina 23.8.2024 sähköpostiosoitteeseen info@painiliitto.net.

Seuraavat asiat tulee olla kunnossa, jotta VMM-kisoihin voi osallistua:

• Painiliiton voimassa oleva veteraanilisenssi (ostetaan Suomisportista)
  • UWW:n lisenssi / ohje UWW:n sivuilla
    • Hinta: CHF 100 (noin 107 e) – laskutetaan urheilijalta
    • Jos sinulla ei ole ollut UWW:n lisenssiä aikaisemmin, niin tätä varten tulee toimittaa kuva voimassa olevasta Suomen passista ja kasvokuva hyvissä ajoin osoitteeseen info@painiliitto.net tai WhatsAppina Merjalle 040 753 4789. Muiden kannattaa varmistaa, että liitolla / UWW:n Athena-järjestelmässä on kuva voimassa olevasta passista.
    • Lisäksi tarvitaan lääkärintodistus UWW-lisenssiä varten (Article 5), joka tulee näyttää punnituksen yhteydessä UWW:n lääkäridelegaatille.
    • UWW:n painijalisenssi sisältää vakuutuksen VMM-kisoissa sattuneille vahingoille.

Painiliiton toimisto voi tilata UWW-lisenssisi vasta kun nämä asiat ovat kunnossa. UWW-lisenssi vaaditaan, jotta sinut voidaan ilmoittaa määräaikaan mennessä (5.9.2024) VMM-kisoihin. Lisenssin hankkiminen UWW:n järjestelmän kautta hoituu yleensä 2-3 työpäivän toimitusajalla.

Joukkueen jäsenet hoitavat itse matkanjärjestelynsä ja ilmoittavat lentoaikansa Painiliittoon, joka ilmoittaa tiedot kisajärjestäjälle. Lisäksi joukkueen jäsenet vastaavat itse majoitusmaksuista (accommodation fee = CHF 180 / hlö / vrk). Maksu sisältää majoituksen, ruokailut ja paikalliskuljetukset. Jos niin halutaan, niin majoitusmaksu voidaan hoitaa Painiliiton kautta ”köntässä” ja laskutetaan kisojen jälkeen osallistujilta.

Huom! Järjestäjä noutaa veloituksetta joukkueen jäsenet, jotka saapuvat Pulan lentokentälle. Lisämaksusta järjestäjä noutaa myös Triestestä (EUR 40) tai Zagrebista (EUR 70).

Valmennusvaliokunta nimeää Suomen VMM-kisajoukkueen, jonka Suomen Painiliitto ilmoittaa kisajärjestäjille.

Painiliitto lähettää kilpailuihin tuomarin ja vastaa hänen matka- ja majoituskustannuksistaan.