VMM-kilpailut Kreikassa 17.-22.10.2023

Veteraanien painin MM-kilpailut järjestetään 17. – 22.10.2023 Loutrakissa, Kreikassa.

HUOM! Olemme pyytäneet 22.8. UWW:lta vahvistusta  kisojen järjestämisestä Kreikassa, ja sieltä saatiin vastaus: ”Tietojemme mukaan VMM-kilpailut järjestetään Loutrakissa, eikä mistään muutoksista ole keskusteltu.”

UWW:n kisasivut / kisainfo

Jokaisen kisoihin lähtevän tulee toimittaa ilmoitus osallistumisestaan (nimi, sarja, ikäluokka) viimeistään perjantaina 25.8.2023 sähköpostiosoitteeseen info@painiliitto.net .

Seuraavat asiat tulee olla kunnossa, jotta VMM-kisoihin voi osallistua:

Painiliiton toimisto voi tilata UWW-lisenssisi vasta kun nämä asiat ovat kunnossa. UWW-lisenssi vaaditaan, jotta sinut voidaan ilmoittaa määräaikaan mennessä (19.9.2023) VMM-kisoihin. Lisenssin hankkiminen UWW:n järjestelmän kautta hoituu yleensä 1-2 työpäivän toimitusajalla.

Joukkueen jäsenet hoitavat itse matkanjärjestelynsä ja ilmoittavat lentoaikansa Painiliittoon, joka ilmoittaa tiedot kisajärjestäjälle. Lisäksi joukkueen jäsenet vastaavat itse majoitusmaksuista (accommodation fee = CHF 170 / hlö / vrk). Maksu sisältää majoituksen, ruokailut ja paikalliskuljetukset. Jos niin halutaan, niin majoitusmaksu voidaan hoitaa Painiliiton kautta ”köntässä” ja laskutetaan kisojen jälkeen osallistujilta.

Säännöissä myös sanotaan, että veteraanien MM-kisoissa pitää jokaisen urheilijan esittää myös ”UWW Veteran Medical Certificate”. Asianmukaisesti täytetty todistus tulee esittää paikan päällä VMM-kisojen lääkärille.

”VETERAN: In addition to the annual Medical Certificate and Wrestler’s declaration to be uploaded in Athena, each veteran wrestler shall pass a medical examination in his own country, one week before the competition start date. The below (linkki yllä) UWW Veteran Medical Certificate should be filled and signed by a certified Doctor and delivered to UWW Doctor of the competition at the pre-weighing medical examination.”

Valmennusvaliokunta nimeää Suomen VMM-kisajoukkueen, jonka Suomen Painiliitto ilmoittaa kisajärjestäjille.

Painiliitto lähettää kilpailuihin tuomarin ja vastaa hänen matka- ja majoituskustannuksistaan.